【視聴数 71770】
【チャンネル名 mmCGチャンネル animetic】
【タグ Blender,blender,3DCG,CG,3D,アーマチュア,rig,rigging,リギング,リグ,アニメ,アニメーション,anime,Tutorial,チュートリアル,作り方,つくり方,方法,入門,初心者,基本,基礎,モデリング,modeling,model,講座,美少女,女の子,女子,髪の毛,徹底解説,解説,timelapse,vroid,vrm,スカルプト,sculpt,ウェイトペイント,アバター,Avatar,Vtuber,Texture,テクスチャ,clip studio paint,クリップスタジオ,クリスタ,3.0,3.1,髪】
なかなか緑谷出久君のモデリングが無いのでその辺の解説チュートリアルお願いしたいです。
次は古見さんのキャラか、
鬼滅のキャラのモデリングを作ってください!
sugoi~!! how are you?/
Пальцы на ногах – отстой. Глянь как настоящие выглядят и поймёшь, как делать.
48:51 why am I laughing like a kid.
私のために作成するように依頼できますか?
先生、お久しぶりです!
相変わらず見えないところまで細かく作りこんでいらっしゃってとても参考になります!
1:09:21 Anyone know what is practical reason for this deform?
I was not expecting that amount of detail to go into her hands! This is genuinely amazing!
umm, why would I make the undergarments its hidden anyway, and, its justmaking the file biggersize and mesh complicated isnt it?
SFM ANIMATORS PLS!
Ay que hueva….
Holy heck, you’re a master class. I just learned a ton and saw a bunch of different techniques I’ve studied separately woven together in a really impressive workflow. And the piece itself came together expertly. Subbed!
i definitely didnt screenshot those toes
Making Anime Wifus real..
I mean, next step is to print her out in a robot body and give her free will! XD
We almost there fellow weebs the future is ours!
Thanks for showing us your workflow! Also, how did you separate the head from the body after rigging?
I switched from 3D to web development but watching your videos makes me want to go back 🙂
現在は3Dモデリングの代わりにWebプログラミングを勉強していますが、mmさんのビデオを観る度に、すぐ懐かしくなります 🙂
1:08:37
try 0.25x slow mode
and there is a Sus
so this is why the genshin impact models have to be a certain body type, the skeletons do not allow for much body shape proportions. like itto’s arms being spaghettified.
wow!!!